.....

......This Is Personal Blog With Me & My Hubby. That Why You Can See A lot Story More About Us.....

Monday, August 22, 2011

Bye2 KLIA



21/8/2011 (ahad) aku balikKK tuk cuti raya..mmg lsgt lama aku cuti raya..dr 21/8 smpai 6/9 pastu 7/9 my dear ada exhibition kat KLCC 7-10 sept..Erm, sian my dear..tentu penat kan time tu.Aku lepas raya baru cari kerja baru..huh, tension asyik tukar2 kerja.But klu duduk rumah boring pulak tahap gaban..mcm nak mati jew kat umah..menambahkan berat badan jew.

Hari tu ada tanya bos Metro tpt aku kerja partime..aku nak smbung ambil test JPJ..but x boleh plk..kena ambil dr mula kalau nak ambil JPJ.then aku ask my dear, dia ckp ok..ambil 8jam dari mula ->QTI -> JPJ..alamak, apasal nak start dr mula?aku kan cuma failed bhgian III yg lain semua dah lulus.My dear kata jln kat sabah x sama ngan jln kat KL..kena start juga dr mula...erm, ye lah T_T

Ops, lari tajuk plk..hehehe.


Ketika aku update blog nie aku dah smpai Sabah..mmg best sgt bila smpai kat tpt sendiri.Pepatah mengatakan..'Hujan emas di negeri org, hujan batu di negeri sndiri..lebih baik di negeri sendiri'..betul ke pepatah tu?klu real lah hujan emas di negeri org..baik ambik emas kat sna pastu bw ke neg sendiri..hrga emas kan mahal..hahaha




Chubby sgt






Teringin nak naik ni..hoho











Penatnya nak smpai gate A9..jauh giler smpai kaki melecet







Me: Dear, td baby masa check in nasib baik x kena tahan bawa Yakult..^_^

Dear: Gila..baby terpengaruh iklan radio tu kan...hahaha

Me:@#%$$^% (T_T)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...