.....

......This Is Personal Blog With Me & My Hubby. That Why You Can See A lot Story More About Us.....

Tuesday, November 9, 2010

1st Tyme Men Bowling

   Sempena mymbut Bday My Bf on 7eleven (7/11/2010) yg ke-27..kami sekeluarga men bowling.Maklumlah dorg da lama x kuar rmai2..ada pon p mkn2 jew tyme raya tu..Abah,Mama,Dear,Ira,Abg Mie,Kak Ieda & Aku p lah mendaftar konon lah..hehehe...

   Erm..yg men paling buruk & tercorot sekali aku lah...T_T. Ni kan 1st tyme aku men Bowling.Dulu2 ada gak member2 ckp klu kuku pjg jgn men bowling..nti kuku patah.Aku mula2 x caye lah..Tp bila sdh merasa sakit, baru tau.Dah lah 4x masuk longkang, ada sekali tu bola p belakang..semua gelak..malunyee T_T. Tyme tu lah kuku aku pth.Bola tu berat lah woi..korg x tau ke aku nie kan Size Comel..mana leh angkat berat2..uwaaa.

   Pastu kitorg men Pool..best2.Abah teror men pool..yg lucunya, Kak Ieda & Ira pon nak gak men sekali..nasib x rosak kapet..mahal tu nak ganti rugi..wawawa. Mam KFC & Pizza..best2 cuma korg sorg..Abg Black..huhu.

P/S : Thanks Syg coz belanja semua..ops..sepatutnya kitorg yg blnje jer..hehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...