.....

......This Is Personal Blog With Me & My Hubby. That Why You Can See A lot Story More About Us.....

Wednesday, December 1, 2010

My CSL M100

   Cute kan hp nie..1st time nmpak kat kedai fon (8hb Aug)..terus aku terpikat ngan designnya..1 2 3..
Maybe korang x minat jenama CSL nie..but for me berbaloi gak lah beli coz harga murah (Rm 250-270) jew..function pon best..x mcm hp lain..belek punya belek..tnya price kat jurujual tu..dia bg diskaun dr 270 turun ke 250..aku apa lg, terus sambar.. (nasib kakak bg duit).

   Aku suke sgt ngan hp nie coz byk function yg best2.. yg paling aku suke hp nie ade TV...wawawa..hepinye 1st time ade hp TV.Mmg dulu penah ada angan2 nak ade hp TV..leh tgk tv bila2 masa pon..hehehe...

   Hp nie gak boleh touch screen tau..leh 2 sim msk dlm waktu yg sama...pastu leh menyamar suara jd lelaki,pmpuan, budak kecik or org tua..hahaha...hbs kwn2 aku bila kol terkejut bila dgr suara llki...best2.

  28hb Aug tu aku dtg KL..jmpa my hubby tercyng...dia ambil d airport...dia pon terkejut hp aku ade TV..hahaha..tu lah asik kondem Jenama Malaysia...ingat M'sia xleh wat benda2 yg canggih kew?cuma maybe korng x nmpak jenama sendiri..asik agungkan jenama luar..(walaupon aku guna Sony skrg & akan bertukar Blackberry..aku ttp suka brgn jenama M'sia) Mlm tu tetibe plk my hubby tercyng nie dpt info dr kwn dia..ada plk Projek Kerapa Spak dia kuar Majalah 3..huhu..terus my hubby terfikir, blh kew tgk dlm hp..so aku ckp lah..blh jew...mlm tu layan TV3 gune hp..lalala...

   13 Sept tu (mlm sblm p JB) aku secara x sengaja telah terjatuhkan my hp M100...uwaaaaaaa..nangis x berlagu..actually aku mmg ade tebiat tau..suka bw hp ke toilet...ntah x semana2 plk hp aku terjatuh dlm toilet dan x blh di selamatkan...baru jak my hubby ckp ngan mum dia psl my hp..isk2.Kira2  1 bulan lebih gak lah hayat hp TV aku tu...insyallah nti Jan 2011 nie nak balik KK..nak servay CSL lg..maybe nak beli Blueberry..x kesah lah apa jenama, yg ptng ade TV..boringnye duk umah lyn FB jew.. T_T

P/S : Nak beli hp tv lg 1.. ^____^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...