.....

......This Is Personal Blog With Me & My Hubby. That Why You Can See A lot Story More About Us.....

Sunday, January 9, 2011

FB Tutup?

Ermm..morning td, buka fb jew tetibe ade rg post psl fb nak kene ttp...sedihnye..Dah lah aku ni addict fb..mpama makan fb, tido fb, segala2 fb..org gila bola...aku gila fb.itu lah aku.Maklumlah aku kan duk umah jew skrg a.k.a. 'penganggur terhormat' yg bergaji...wakaka. (mcm siot jew)

Ada baik juga klu fb di ttp..coz semua org da mcm x bernyawa..umpama hidup d alam maya.(aku lah tu).Semua ada kebaikkan & keburukkan..kena terima kenyataan.Sosial life vs sosial network, kesannya sama jew...diri sendiri yg mencorakkannya.Apa pun, aku 'no comment'.Baca artikel penuh di sini





P/S : Plz help me..i'm addict of Fb.. T_T

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...